0

Camp Ivarsgård

 
 
En vacker morgon, skönt att komma ut och röra på mig när jag vet att jag kunde vara i ett mycket "sämre" tillstånd borta vid ladan, medan jag visste att de andra var det.
Körde till Boalt
Förberedelser innan gästerna kom
tänt ljusen och kaffet klart
Jag hade hand om skidskytte...
...och bilen denna gången
 
Som vanligt var vissa lag bättre än andra men denna gången var där ett lag som utklassade de andra.
Jag vet inte men jag antar att det vann allt stort!
ett litet mellanmål i skogen (kan rekommenderas)
När jag kommit hem (vid 17) så var Kajsa, Lucas och en tjej till här och gjorde sig klara för kvällens Loppisfest.
Jag satte igång att stryka det sista och mangla, så nu är hela vekans tvätt klart! Skönt!
Christer kom hem från sina föräldrar med mat från Ludan till oss två.
Satt med medan jag åt och "tittade" på fotboll och simning. Sara vann och satte WR i nåt och fotbollen förlorar nog.

Kommentera här: