0

Chef i beredskap

 
Detta lämnade jag till Christer och Karro (efter att satt igång en ny maskin med disk), medan Max, Dana och jag körde till jobbet. Dels var jag Chef i Beredskap och dels visste jag att det var kort med folk i hemtjänsten. Tre insatser utförde jag (även om jag behövde mer hjälp från de andra med b.la nycklegömmorna). Jag jobbade till 10.30 medan Dana och Max fortsatte till 14.30, då var jag tillbaka och hämtade dem.
Körde direkt upp på åsen och gick en runda. Uppskattade inte "sämst och svårast att leva med-utmärkelsen från systrar/svågrar och de andra kvällen innan, och behövde fundera på det ett tag.
 
Såg rådjur
liten söt skogsmus
ekorre
ännu fler rådjur
och en vacker utsikt.
Jag blev nöjd med naturupplevelser och motionen, men inte mindre ledsen.
 
Åkte hem åt en räksallad med familjen, spelade lite kort med barnen och somnade.

Kommentera här: