0

Höstplaner

Min fina tös!
Glömt visa de böcker jag läste under semestern.
Häxan var ok, men inte lika bra som andra av Läckberg.  
Hittade lite kul tips till festen vi ska ha nästa vår/sommar - planeringen är i full gång, den har förvisso varit igång sedan 2015, men nu är vi inne på detaljer!
 
 
Den här lyssande jag också på under morgonpromenaderna i skogen., kan inte rekommenderas.
Men jag har även läst Angelique och är inne på tredje boken av tolv nu.
 
Har hunnit fundera ut hur jag vill att min höst ska se ut och just nu känns det riktigt bra!
* Kräftskiva i stugan,
* Frö-Cykelfest i Kvidinge,
* Sommarfest på Vägasked!!  - Yay!
* Dansikal i Helsingborg
* Många helger i stugan med massor av fysiskt arbete ,
   en fördel när jag ska jobba bort en massa kilon från kroppen, OCH i ordningställa Såghuset 
* En Helvetesvecka är på gång snart 
* Ett ordentligt försök att rensa på vind och i källare
* Enormt mycket träning i alla dess former och ännu mer dans!
...och en hel del annat kul och jobbigt. Det enda jag inte är säker på är mitt arbete, som det ser ut nu.
Fast jag tror det löser sig till det bästa och att jag kommer in i det.
 
Det blir en bra höst trots allt! 

Kommentera här: