0

Veckan...

Måndagmorgon med pw innan fix och att Christer körde mig till jobbet, för att Dana har min bil några dagar denna veckan. Hon jobbar dagarna i Klippan på dagis och kvällarna i hemtjänsten i Perstorp.
Tåget hem på kvällen. Fixar med tvätten och senare körde jag till Ängelholm och dansade på Jossamikas.
 
Tisdagmorgon tog jag tåget till Perstorp, Christer flög till Vallentuna.
På jobbet har jag mest städat ut det gamla, sorterar och kastar gamla papper.
Tåget hem på kvällen.
Christer har fäst upp björnbärssnåret hemma med armeringsnät och jag är mycket nöjd
Tisdagskväll sprang jag på löpbandet med combat som distracter, funkar skitbra. Jag springer lite fortare än jag gör utan bandet och det är bättre och lättare att lära koreografin.
Onsdag hade jag bilen och körde från jobbet till Klippan och Nordic wellnss.
Körde ett combatpass
Hem direkt och duscha. Cyklade till Jillsan samtidigt sm Christer flög ner från Vallentuna.
Drinkkvällarna är därmed igång för sommar 2017!! Supertrevligt och mysigt att träffa tjejerna 
Torsdag hade jag också bilen 
Provade äta detta till lunch på torsdagen och det var helt ok
Direkt efter obbet körde jag hemom för att hämta Dana och vi fortsatte till Väla för att handla.
Dana bestämde att Det är EVA SOLO glas(med sned kant) som hon ska samla på tills hon ska flytta hemifrån
Körde inom maxi och veckohandlade mat, Kajsa kom dit och följd med oss hem. Vi lastade ur bilen, tjejerna tog bilen till Klippan. Åt lite mat, bytte kläder och körde och hämtade Ann för ett danspass i Ängelholm. Passade på att tanka gas innan vi kom dit.
Så mycket glädje av att svettas och röra sig till musiken!
Tåg till jobbet(Dana hade bilen) sista dagen innan semestern! Lite överlämning till Mia innan jag lämnade nyckel och telefonen till henne! Två veckor  så otroligt skönt! Tog tåget hem igen vid 15. 

Kommentera här: