0

En skön dag

Var upp klockan sex och träna combat till frukosten. Vid 8.15 körde jag till Klippan och höll hela pass 72!
Det var bara låt 8 som inte hade satt sig, men jag hade suflös på  golvet! Mycket nöjd, hela passet relaseveckan!
Fick ett boktips, någon av er som läst denna? Var den bra?
Detta passet är en verklig utmaning och jag droppar svett på golvet redan på uppvärmingen och så fortsätter det - hela passet!! Underbart! Hoppas jag kan hålla det mer än en gång i veckan framöver.
Hemma så hoppade jag direkt(fick vänta en stund på Dana bara) in i duschen, packade en liten väska och så körde vi till stugan med ett lånat/hyrt släp. Fyllde släpet när vi kommit till stugan med gammal isolering, gips och massor av olika plastsaker (bord och annat som inte kan eller vill användas igen)
In till Oskarström och slängde att på Återvinningscentralen
Riktigt skönt att bli av med allt skräp!
Skogstjärna, näst bäst eefter vitsippan, enligt mig!
Så ser det ut nu.... pust!!
Vi plockade lite och sedan bestämde vi oss för att inte jobba mer den dagen utan satte oss på uteplatsen och njöt av solen , jag t.o.m somnade en stund på trädecket!! 
 
 
 
 
 
Detta är en köttätande blomma och alla de andra är blommor som blommr runt vår damm just nu - ljuvligt!
Christer fixade ihop en kvällsmat på saker som vi egentligt kanske borde ha slängt... Bäst förre var för något år sedan!!  Fast det blev ok ändå, vilket innebär att det var fullt ätbart(inte giftigt!), och vi blev inte dåliga. Dessutom slapp vi slänga mat!
Christer fiskade guldfiskar till Morgans damm.
Lyckades få tag i 1 ½ (dvs en hybrid också)
Sedan gick vi ut en runda i skogen. Bästa terapin och sällskapet
ÄNTLIGEN ÄR DE HÄR IGEN!
 
 
En stund att minnas!
Svarta sjön
 
Skrämde både en liten rävunge och ett tranpar som häckade
 
Dessa två sm inte alls uppskattade vårt sällskap, något de ljudligt deklarerade!
Fullt av Ebbas fina Tjärblomster

Kommentera här: