0

Studenttal

Samordnarna på plats, gjorde ett försök att få ordning bland papper och fick fyllt på i arkiven med signeringslistorna. Vid 12.30 körde jag och köpte frukt och godis till helgpersonalen och körde direkt till klippan. Mötte Christer utanför idrottshallen och gick med studenterna in.
Lucas höll tal för studenterna som elevrådsrepresentant (jag lyckas inte lägga upp det är) och vi var väldigt stolta föräldrar. Talet har han skrivit helt och hållet själv och han sa många kloka ord.
Jag körde snabbt tillbaka till ledningsmöte under fredagseftermiddagen... slutade mötet 16.25 och tjugo minuter senare så körde jag hem. Packade snabbt och hjälpte Dana sedan körde Christer , jag och Dana för att hämta upp Kajsa. Lämnade dem i Källna på studentfest
Vi körde vidare till stugan. Lite wild and crazy handlade vi ingen mat med upp utan skulle ta av det som redan finns i kyl och frys. Det blev pyttipanna med ägg och rödbetor till kvällsmat.
Skrothögen har blivit hämtad och det är sååå skönt att bli av med skräp efter hand!
Vi gick en liten runda runt fastigheten för att kolla in vilka träd som vi kommer att behöva fälla snarast.
En mojito på uteplatsen innan vi somnade för att vara utvilade dagen efter!

Kommentera här: