0

Svänger

Efter att ha hela dagen inbokad på olika möten så blev det till slut en heldag med att "släcka bränder", det märks direkt om jag inte varit så tillgänglig några dagar i rad. Så dessa dagar behövs också!
Har ätit räksallad från pizzeria i närheten av jobbet och den har varit fräsch och god varje gång, men inte denna gången (förvisso en "svensk sallad utan lök") utan den verkade ha stått minst över natten såhär. Inte mycket smak i varken musslor eller räkor. Superbesviken och kommer inte handla mat där igen. Det var dessutom inte samma människa som det brukar vara när jag handlat där utan en ny (sämre)förmåga.
Hade en skön känsla av att personalen hjältes åt och gjorde det lilla extra hela dagen, och jag är så glad för det.
Det är en fantastisk personal som får lite mycket bekymmer och stora utmaningar i mellanåt.
Körde till Klippan och i utkanten av Åbymarknad till Beauty nalis.
Resultatet!
Mötte Dana på vägen mellan Klippan-Kvidinge i Christers bil. Christer stod sedan i carporten och väntade på att ta min bil...Dana hade fotbollsträning och Christer skulle på möte med BFAB(tror jag det heter). Jag pratade först en stund med kära syster och sedan en längre stund med kära svägerskan. (Önskar nästan jag hade bildbevis...😉😎😚
Jag behövde verkligen prata av mig för det svänger snabbt i livet, ibland lite snabbare än man kan önska!
Men vi ska ju utsättas för olika prövningar, vissa ska man ta lärdom av, och vissa ska man nog bara skaka på huvudet och gå vidare.
Just nu sitter jag på uteplatsen och njuter av att det är varmt och att jag slipper blåsten samtidigt som jag nästan sitter ute.
Framtidsplaner och drömmar sätts på pränt i väntan på min käre man.
Tack för att ni finns! ❤❤❤

Kommentera här: