0

Lindau

När jag var uppe redan kl.tolv på natten så diskade jag undan, försökte få undan en del i tvättstugan, packade mitt bagage, duschade, åt frukost och lite annat som behövde fixas. Vid 03.30 var alla de andra också uppe och vi satte oss i bilen alla fem(Max var också med) och körde ner mot Malmö. Vidare över bron och ner mot Rödby och där träffade vi Ohlströms + KaptenRamus.J. Vi tog båten över och körde vidare ner mot södra Tyskland.I bilen samlade jag ihop mig och min vår med arbete och fritid 
Känns bra, gäller att fokusera när vi kommer dit...
 
 
 
Lunch på Burger King någonstans
Framme i Lindau, där vi skulle tillbringa natten. Ligger vid Bodensee typ mellan Tyskland, Österrike och Schweiz. Supermysig by ute på en ö.
Hotel Engel- ett riktigt mysigt hotel, nytt och fräscht i ett väldigt gammalt hus!
 
 
Receptionen
Utsikt från hotellets tak där vi tog en öl för att fira in vår semester!
 
 
 
 
 
Kvällsmat i Engel stube
 
 
 
En schnaps sefter maten... inte såååå god...
Fast vi "vuxna" smög ner och tog vars en kaffejög
En superbra sart på denna resan!

Kommentera här: