0

Spara i Dokument

Måndagmorgon började bra! 
Men att efter ha arbetat på datorn på ett litet projekt jag givit mig själv på jobbet, sedan fredageftermiddag, lördagmorgon och måndagförmiddag blev jag lite trött och ledsen när jag lyckades radera allt(utan att förstå varför det hände) och när it-killen sa att det inte gick att hitta igen, men konstaterade att jag arbetat med det i 564minuter, så ville jag gå hem kl.11.07 på förmiddagen. Men jag var kvar, grät inte, knappt svor och började om från början...INTE SÅ NÖJD! Spara alltid i dokument och inte på skrivbordet i fortsättning!!!!
Det tog lite energi och jag var i säng innan klockan var 21 på kvällen och (förvisso en dålig natt sömn) sov ända till 05.30!! Missade t.o.m ett av alarmen. Det blev varken promenad eller simning utan jag körde till jobbet och hoppades på en bättre dag. 
Christer flög ner till Vilnius och var där till måndagkväll då han flög till Arlanda och kommer vara där resten av veckan.
Snart blommar det här!
Det blev en bättre dag! Men jag stod vid datorn hur mycket som helst, slapp den under mötestiderna men annars stod jag och skrev och dubbel- och trippelkollade allt och sparade om och om igen.
Körde hem vid 17, och duktiga Dana höll på med kvällsmat till oss.
Kyckling, broccoli, haricots verts och sallad. Potatisen var till Dana och Lucas.
Gick en runda på 4,5km medan jag pratade med käre mannen min och käre systern min. 
Nu är det dags att krypa ner. Christer är i Vallentuna, Dana har kommit hem från Väla och hämtat Max.

Kommentera här: