0

Stockholm ASUS

Tidiga morgontåget till Perstorp, och på jobbet hann jag...tog jag mig inte tid til rastr utn försökte få undan så mycket som möjligt innan vi (jag och Mia) satte oss på tåget. Planen var att köpa med mig sushi för att åta på  tåget, men stationen var stängd.. Det blev kaffe från EspressoHouse och banan från Pressbyrån i Hässleholm. Fick undan lite jobb innan vi var uppe i Stockholm vid 18.45. På stationen mötte Rasmus oss och det var en härlig känsla att äntligen få krama om honom igen. Han hade varit gullig och fixat en liten ASUS Tramsformer, som jag kommer att anvönda en massa känner jag.
Åt kvällsmat med honom på O´Learys vid Centralen, efteråt skyndade Rasmus till Pendeltåget hem och Mia och jag tog oss med Tunnelbanan till Skanstull där hotellet ligger.
Satt ettbra tag och fösökte lära känna min lilla dator. Supernöjd, den är precis sådan jag hade tänkt mig .
Somnade efter ett tag men det det blev inte fantastiskt mycket sömn för det var vägarbete precis nedanför fönstret och de slutade inte förrän vi fyra....Först när jg la mig tänkte jag- Äh jag drar inte för utan ska ha NewYork-känsla i natt. Jag gick upp och drog för, det blev lite mer känsla än jag önskade mkig!
 
 

Kommentera här: