0

Stormöte med nattpersonalen

Torsdagen började med lite fix med tvätten innan jag körde till jobbet och ett försök att få undan så mycket som möjligt. Ett stormöte mednattpersonalen mellan 16-18, rensade i programmen och lämnade Ybbåsen kl.18.30. Körde direkt till Bruno i Kvidinge och lämnade min bil för att den ska bli lagad under veckan som kommer. Gick hem där Christer, Dana, Lucas och Britt-Marrie och Per satt och åt kvällsmat. Åt och drack ett glas vin för att fira in semestern! NU har vi semester en vecka! Det är med blandade känslor för det är så mycket mer jag vill ha gjort innan jag blir borta en hel vecka från jobbet, men sen och andra sidan har jag längtat efter denna semestern och tycker att det ska bli fantastiskt roligt och skönt att komma iväg.
La mig vid 21.30 och gick upp igen vid 00, då gav jag upp att försöska sova längre...

Kommentera här: