0

Bastu

Förmiddagsfika som Kristian (som hade sin sista dag i Perstorp, för han ska börja i Åstorp!) bjöd  på Österbo, gick dit med Åsa och Sofie, och tillbaka med Sofie.  Jag hade mest medarbetar/Lönesamtal hela dagen.
Teamträff och Gruppträff på eftermiddagen. Klockan16.45 körde jag ner till ICA och fyllde på med lite småsker som jag hade planerat att köpa där, fortsatte till Perstorps pizzabutik där jag hade beställt maten till kvällen. Körde ner till Ugglebadet och lämnade all packning där. Tillbaka upp till Ybbåsen där vi träffades.
Lite pyssel, lekar och tävlingar där innan vi körde ner till Ugglebadet vid 19.15
Alla hade fått i uppdrag att ha med sig vars en rolig historia så det blev sådana hela kvällen.
Jag bastuviftade  och fixade hela kvällen och tycket det var mycket roligt! Personalen uppskattade det också!
 
 
Ett superhärligt gäng!
Slutklämmen med mat i badet.
De sa att de var nöjda och skönt avslappnade när vi lämnade Ugglebadet vid 22.45
Riktigt härlig och jag är så glad att jag satte ihop detta för de varit duktiga med IGP arbetet.
Älskade Christer hade kommit hem från Dusseldorf. Orkade bara krama om honom innan jag somnade. 
 

Kommentera här: