0

Jordgubbscheescake

Struntade i morgonpromenaden utan efter dusch och frukost körde jag till jobbet och var där klockan 06.
Hann få undan lite innan första medarbetarsamtalen klockan 07, sedan rann det på hela dagen. Hade ett hembesök på förmiddagen. På vägen tillbaka till kontoret så hämtade jag upp min lunch:
SUSHI! Lyxigt och gott, dessutom lite nyttigt
Fick undan en massa "småsaker och samtal" under eftermiddagen och hade Teamträff 13.30-14.30
satt ner och drack en kopp eftermiddagskaffe (och åt en kvarg)och hittade ett smarrigt jordgubbscheescake-recept i en Veckotidning.
Mer jobb med "renskrivning", kolla IGPer och samtal. Klockan 18 körde jag hem, och då var Christer också på väg hem från sitt jobb. Åt stekt korv i bröd och salladsrester till kvällsmat. Jobbade lite till och betalade räkningar (jag veeet! Toksent men det har inte blivit prioriterat just dessa veckor) och bloggade. Nu är vi båda (Christer sitter också och jobbar vid köksbordet) klara och ska gå en kvällsrunda innan vi stupar i säng!

Kommentera här: