0

Kristiflygare-resa

Gick upp i god tid och var på jobbet innan klockan 06, jobbade undan så mycket jag hann under morgonen och strax innan jag lämnade jobbet så skrev och lämnade jag ut allas nya löner. Stängde ner och klockan 12 körde jag från Perstorp, inom Klippan och lämnade över min bil till Dana som jobbade på dagis. Christer kom och hämtade mig och vi kördehem till Kvidinge för att packa resväskorna. 13.15 kom Paul och Ann och hämtade oss. Tillsammans åkte vi till Mark och Pernilla. Fortsatte ner till bron
Över bron till Kastrup. 
Och så var vi på gång!
På flyget ner till södra Europa
Lasagne 
Ett gott vitt vin till det
 
Där nere ligger Grekland!
Så landade vi äntligen utanför Aten, tog taxi in till vårt hotell.
Bjuder på den här.... Ann gömmer sig där bak 
 
Törstiga och hungriga hittade vi detta stället
 
Jag åt en risotto med räkor (Karros är mycket godare!)
 
 
 
Kändes nästan som att komma hem!!

Kommentera här: