0

Magicians

En grå morgonrunda, men jag är väldigt glad att ruti
Vackra magnolian blommar för fullt nu.
Dana och Max följde båda med mig i bilen till jobbet, Max jobba och Dana vso! Ja, det blev så ändå till slut, men jag är säker på att det kommer att gå bra! Jag var på  Värdegrungsstrategismöte tillsammans med mina chefer och Ingid,lapscare. Ett eftersläntrat medarbetarsamtal och så körde(faktiskt tog jag bilen!) jag till "Fru Knopp och hämtade skålen och blomma som skulle överlämnas på APT
Avtackade en medarbetare som går i pension, vilken dag som, hade ett rätt givande möte med nya rutiner, bl.a vid oväntat dödsfall, signeringslistor i pärmarna och vad som medarbetarna förväntar sig av mig
Här är dom! Från mötet skyndade jag till bilen och körde till Klippan.
 Ett svettigt combatpass! Vet inte riktigt varför men min kropp är extra trött inte alls som i sömning) märke det både igår på dansen och denna kvällen på combaten, tror det är lederna som spökar igen.  Ahja det går säkert över snart. När jag kom hem så lagade Lucas och jag mat ihop, åt, diskade och så tog jag en pn på 10min, duschade och körde till Klippan för att handla mjölk och hämta upp Dana och Max. De tog mat från Ludan och när vi väl var hemma så fick jag äntligen krama om Christer igen, som precis kommit hem från flyget. Sedan varjag trött och satte mig i soffan. Tittade på en ny serie- Magicians, HarryPotter-kopia.

Kommentera här: