0

VÅRRUSET

Ledningsmöte på förmiddagen, en massa "småsaker" blev fixade på eftermiddagen och klockan 15 körde jag och Malin (trots att det var extramöte med personalen) till först Klippan för att hämta Dana och lämna henne hemma, och då passade jag på att byta om till löparkläder. Vi var bland de första på plats, vilket var bra för vi behövde inte köa för att kunna plocka ut våra nummerlappar.
Hade lånat in Linn, Ann och Pernilla för att förstärka vårt lag
 
 
Jodå jag kom runt och på bättre tid än jag trodde om än dålig! Det var torots allt den tredje rundan jag sprang på detta året!
Här är det som fanns i picnicväskan från coop
snyggaste Pernilla!
och finaste Heidi
 
goodiebag
 
De olika vinnarna av lotter och löpningen Blossom var konferencier. Lämnade helsingborg vid 20.30, körde inom Åstorp och lämnade av tjejerna.  Tack härliga gänget för en braa kväll och vilket väder vi hade! Helt underbart!
 
 

Kommentera här: