0

1:a passet på Väla

Blev helt klar med ovanvåningen, som varit i stortbehov av städning, men som jag överlåtit till mina kära barn, för att de är ju ändå de som bor och vistas däruppe... Men nu var det över min gräns av snuskigt, smutsigt och dammigt!  Hoppade in extra på Väla, som vikarie för ett Attack-pass körde jag ett combat-pass. 
Välas ljusfigurer och ljusslingor är så fina!
Tre deltagare (tre som var bokade men vågade inte när det kom till kritan), körde ett 1h pass när det
skulle vara i 45min, fast det är ju inte så lätt at veta... och på "min tid" fanns det inga 45 och 30 min pass....
Men det blev rätt bra ändå! Tror tjejerna blev trötta och jag var toksvettig!
Så var första passet på Väla gjort och det kommer förmodligen att bli fler!
Min lille fine kille!
Nu ska resten av huset städas klart, för jag vägrar göra som jag brukar, då för det hellre vara lite smutsigt igen på lördag....
Ha en fortsatt skön torsdagskväll!

Kommentera här: