0

CLEVER

Vaknade av mitt mobillarm och funderade en liten stund innan jag kom på att Christer borde redan ha kört iväg nu...
Han och Pernilla skulle köra långt i Danmark under dagen för kundbesök. Stackars Christer , han är inte pigg dessa dagar, hostar (bad honom flera gånger att ta halstablett under natten, men han vägrar!) snörvlar och är lite förkyld. Han kom iväg, och sean åkte Dana, Lucas och till sist Emil.
Detta ska jag läsa igenom idag inför helgens utbildning
Killen som skulle sätta upp snabbladdaren kom och satte igång i garaget (lite protester från honom, men jag fick som jag ville till slut). Under tiden la jag rätt stenarna vid dammen
Det blir nog fint till våren!
Så här ser den ut och verkar väldigt smidig! Bra att ha den lätttillgänglig och att den är lättanvänd!
Min bil har jag fyllt med sopor till tippen, men jag ska vara ärlig och säga att jag inte är jättesugen på att köra dit i detta vädret.... Läser och fixar lite inomhus och hoppas att det blir lite bättre i eftermiddag.

Kommentera här: