1

Crosschallenge och zumba

RasmusA höll i torsdagens Crosschallengepass. 75 burpees, 100 marklyft, 100 bänkpress, 100 stående rodd,
100 squats, 100 axelpress började vi med....  kommer att få känningar efter det passet också tror jag! Härligt!
Var med på zumban efteråt med Carolina, skönt att dansa! så då blev det två timmars träning denna dagen också och det gör skillnad på kroppen.
Lucas kom in och körde styrketräning min sista timme och följde med mig hem sen. Fick faktiskt korrigera hans övning så att han kan få ut mest av den.
Elladdningscentralen hos oss fungerar inte så bra som vi skulle önska utan den bryter strömmen varje dag. 
Denna kvällen kom jag inte in i garaget genom porten för där inte var ström, det är ju inte svårt att lösa med det tar exra onödig tid.
Även vågen tyckte att mitt tränande gör nytta! Så nöjd blivit av med ett och etthalvt kilo till!
Det känns och gör bra!

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Kommentera här: