0

Dubbelpass

Klockan 16.40 körde Lucas och jag in till Klippan och till Nordic Wellness. Det är hög tid för mig att gå på ett Crosschallenge-pass och jag hade glädjen att få Lucas med mig till det också!
Ett bra cirkelpass av RasmusA, lagom att utmana sig själv. I slutet körde vi 4,30min mage och tyvärr märks
det tydligt för mig att där är något som tar emot. Ju mer muskler och mindre fett desto tydligare och mer i
vägen blir det. Lucas höft bråkar också så han gav upp efter lite mer än halva passet och då tog han bussen hem. Det är det där med att stretcha efter varje träning....
Jag fortsatte efter Crosschallenge med...
Sh´bam!
Mer dans till folket!!! 💖💃 Så skoj och befriande, lite utmanande med nya steg för mig - härligt!
Detta ska jag försöka gå mer på! Skratt, svett, sång och felsteg!
 
Körde nöjd från Klippan hem och duschade, lagade fisk och ris till kvällsmat som vi alla åt, sedan sov jag framför någon fotboll på tvn.
🤸‍♀️🤸‍♀️🤸‍♀️

Kommentera här: