0

Inspirationsdag

 Upp tidigt och städade klart kök och hall.
 Gjorde klart dessa pepparkakor med saffransglass i mellan. Inte så goda som jag hade hoppats.
 Packa med lite mat, papper & penna och körde iväg och kände att jag var i tid och hade gjort allt som jag ville ha klart innan kvällen! Mycket nöjd!
Körde till Helsingborg och parkerade under Dunkerstorget
"Mille" hade bjudit med mig på inspirationsdag på konserthuset med FLP. Något jag varit i kontakt med sedan Lucas var nyfödd, men inte varit intresserad.
Denna killen var väldigt inspirerande och sa många kloka saker!
 Något att komma ihåg!
En mycket givande dag och många tankeställare och glädje, skratt och lite ångest....
Under tiden vi var där så messade Christer att pga dimma blev de nog tvugna att landa i Halmstad istället för Ängelholm.. Dana och Kajsa körde upp dit och hämtade honom. 
Klockan 15.30 lämnade jag Konserthuset och körde hem till Kvidinge, tacksam för dagens inspiration!
Tack Mille!!

Kommentera här: