0

Instruktörsutbildning dag 2

När jag vakande av rösterna i hallen gick jag ner och satte på kaffe för rösterna tillhörde Dana och Emil som stod i duschen efter de badat tillsammans med några andra på natten efter årsfesten. De la sig och jag åt frukost.... Körde ner till malmö igen för ännu en dags utbildning.
 
Vi hade fått läxa över natten som vi alla redovisade under förmiddagen och fick feedback efter det.
Vi fick ny uppgift i träningssalen och alla "redovisade det också" innan det var luch. Det innebar två timmars styrketräning för alla!
Sallad med stekt halloumi denna dagen. Gårdagen var det sallad med räkor.
Känns bra att äta nyttigt dessa dagar!
Lite teori till innan det var dags för slutklämmen i träningssalen två timmar till med styrketräning....
Mycket skratt, lite trötta muskler och trötta huvuden på oss alla.
Dagen avslutades i 
Cagen!
Intressant och väldigt lärorikt! De saker jag lärde mig på de olika instruktörsutbildningarna jag gick på för tjugo år sedan har ändrats en hel del! Såklart det mesta till det bättre. Fick till hemuppgift att filma och skicka in för att bli godkänd instruktör🤸‍♀️💪
 
Samlade ihop mina saker och körde hem. Taco till kvällsmat... Tur jag var hungrig!
Christer hade varit "trött" hela dagen så vi gick båda och la oss tidigt.
 
Martina!!♥️♥️🤸‍♀️

Kommentera här: