0

Knäövningar och Dance Fusion

 Att en helg kan gå så fort! I fredags lovade jag Dana att kolla när hon gör sina knäövningar på gymmet så att det ser rätt ut. Därför tog jag med henne till N.W i Klippan (jo, ett litet försök att locka över henne "till oss"). 
 Uppvärmning på cykel
Bra balans medan hon står på ett ben och vrider en stång framför sig från sida till sida.
Tycker att hon är duktig och kämpar på bra trorts att det inte är så roligt alltid, men förhoppningsvis gör det skillnad så att hon kan slippa operera sitt knä ännu en gång ... Kämpa Dana så håller vi andra tummarna!
Under tiden Dana tränade så kom Lucas dit från skolan och tränade en stund. Han följde med oss hem sen.
 
Hemma så bytte jag om till träningskläder och köre till Väla för att prova på Dance Fusion.
 Det var min dansgrej!!! (jo, de flesta är väl mina dansgrejer...) Men jag tyckte det var fantastiskt roligt!
Superbra  usik hela passet och väldigt blandat med naturliga dansrörelser och helt nya och svåra steg för mig!
En rolig utmaning! Dessutom uppskattade jag instruktören väldigt mycket! 
Det kommer jag att försöka vara med på igen vid tillfälle!
 
I från Väla till Hylinge och handlade den sista maten till lördagskvällen, och kvällsmat till mig och Lucas.
Packade upp och åt. Det blev inte jättemycket skött efter det men för en gångs skull kändes det som jag hade koll...

Kommentera här: