0

Eldning

Lördagmorgon och jag satte mig och åt frukost med det nya passet på datorn.
Satte på träningskläder och körde till Klippan med Linda B som sällskap.
Provade #Nocco för första gången, god men om och vilken nytta den gör för mig är oklart... (trots att jag
försökte läsa på innan och jämförde med/mot Celsius)
Ett gott gäng tjejer och jag är tacksam att det var just dessa tjejer som kom denna gången för jag fick någon hjärmsmälta och blackout, missade mycket och hade glömt mycket trots att det kändes extra bra när jag hade gått igenom passet på morgonen. Ingen aning om vad som hände! Kan bara be tjejerna om ursäkt och veta att nästa gång blir det mycket bättre!
 
Underbara!
Hemma igen så blev det en snabbdusch och utpackning till bilen. Körde med Christer till Halland och stugan.
Britt-Marie & Per var redan där tillsammans med Jim & Jeanette och eldade och rensade som bara den!
Paul & Ann kom upp en stund efter oss och vi grillade korv till lunch
Vi hämtade ris från skogskanten och eldade upp massor av skräp, Ann och jag hittade en murken och blöt stock som vi också eldade upp.
Något Christer var roligt...
Och fotade
för att lägga ut på instagram @l8henrysson
När vi hade slitit i ett par timmar så gick vi fyra, in till oss för att prova lite champagne
Från vänster 1)Bottega Gold prosecco,2)Piper rosé 3)Piper 4) Bollinger
Trevligt, gott men inget överraskande - alla var god med piper var godast och bollingern var näst godast, rosén och sist proseccon (fast  för sig själv, vet vi, att den är väldigt god)
 
Torksrygg till förrätt
Kalops till huvudrätt och...
pannacotta med hallonsåså till dessert.
Efter mat så bjöd vi in de andra för spel, hade köpt ett nytt spel med mig upp. Det roliga var att Ann också hade med sig ett  nytt spel - visade sig att det var samma spel fast mitt var på svenska och Anns var på engelska!
Roligt var det i alla fall.Tror det heter "Rackare" på svenska. En trevlig kväll!

Kommentera här: