0

Kick start!

Nu jäklar ska det hända saker! En riktig kickstart är igång! 👊
Började med min 3km runda på morgonen, innan...
1km simning
Dessutom kom jag på att det var länge sedan jag var på 3metersbotten i bassängen. Så jag utmanade mig själv (får lite panik känslor till början) och hoppade ner tre gånger! Det gick bra till slut. Det var inte så många i bassängen just då, och jag fick förklarat för den som såg och undrade vad det var jag sysslade med!🤣
 
Christer körde tidigt igen till sitt jobb. Dana och Lucas satt och åt frukost tillsammans och sedan försvann de båda på sitt. Jag åt min "frukost" 1 tabl och 30 ml gel... och svart kaffe!!!
Ställde mig och strök några skjortor och fixade med tvätten. Har ett mission llite senare idag,men mer om det sen.
 
 Igår fick vi en inbjudan!
 Ja!, klart vi ska gå!
 Nu så har jag lite att pyssla med innan jag ska iväg igen!
Vi hörs !   ❤🤸‍♀️

Kommentera här: