0

Utemöbler

Fredag morgon gjorde jag klart och tömde bastun från ren men skrynklig tvätt. Bar upp allt och på förmiddagen handlade jag mat i Åstorp. Hem igen och flyttade över maten till Christers bil, tillsammans körde han och jag till Klippan för att kolla in utemöbler.
När vi gått runt och tittat och inte blivit överrens om några möbler visade det sig att vi tänkte på utemöbler på olika ställen.... han ville ha hem och jag ville ha till stugan. Det blev inga utan vi körde upp till Halmstad. Inom Eurostop och hittade precis vad vi sökte.
Äntligen var vi på plats och nöt av solen och friheten i skogen.
Underbar sol och vacker höst
Vi packade in och packade upp, Rensade i frysen och gjorde kvällsmat på frysrester. Falafel till mig - jag var nöjd och Christer fick en kebabpizza (verkligen inget som vi har tagit dit!). Så nu har vi lite bättre koll, mat och ordning i frysen där. Trötta och la oss tidigt för att läsa.

Kommentera här: