0

Veckoavslut

Lite trötta men mådde bra ändå på morgonen, så vi körde upp till åsen och gick 6kms-rundan
Njöt av sällskapet och ...
...av solen
Ja så snabbt går jag, att han får springa ikapp mig med jämna mellanrum....  😜
Vila till oss, åt middag och sedan bytte jag om och körde till Väla
Nu var det ju Cilla och Sheila som höll passet och inte Nadia.
Hela 75:an! Jag hoppade över hoppen men annars körde jag på och svettades härligt!
(Tycker om min nya mascara från Dior, som jag köpte på Finlandsbåten, men den är inte bra när man svettas för när jag kom hem såg jag att jag hade mascara i ansiktet och mer runt ögonen än på fransarna!)
Körde hem och bytte kläder och fortsatte till Klippan för att hålla mitt tredje Yoga-pass denna veckan.
Fullt pass!!! Så glad och tacksam!
Namasté 
Så här tänker jag mig att mina söndagar kommer vara en tid framöver med skogspromenad, combat och avsluta med yoga. En perfekt kombination på balans och välbefinnande!
Tack!

Kommentera här: