0

Trippelpass

En tidig skön fredagsmrgonoch jag körde till Ramlösa för att vara med på ett
Poweryoga-pass, en riktigt skön start på dagen och ett bra avslut på vardagsmorgnarna i veckan!
Förhoppningsvis kommer jag att hålla liknande pass i framtiden, fast i Klippan.
 
Körde i i stan och dubbeltanka och tvättade bilen för att jag skulle låna ut bilen över helgen.
Körde hem och åt frukost. Sedan körde Dana och jag in till Klippan
Mitt första gym-pass på väldigt länge! Skönt och välbehövligt var det! Ska försöka få in rutin på någon timme styrka var vecka.
Hemma igen så tvättade, strök, avaska kaminen, packade och bloggade ikapp. Dana och Emil tog bilen till Göteborg för en helg däruppe bara de två tillsammans. Mysigt! Christer och jag packde in oss i hans bil och körde till Ängelholm. 
Medan jag dansade premiärSh´bam-passet på NordicWellness i Ängelholm, så passade Christer på att
handla till stugan. Efter dans och dusch körde vi till Halmstad. Passade på att leverera AloeVera-produkter när vi körde igenom Halmstad til en vän där. Superhungriga körde vi vidare till stugan.
Åt god sushi och packade in och upp oss. Länge sedan vi varit däruppe oss det kändes bra att äntligen ta tag i vårens alla arbeten.
Spelade kort på kvällen med Britt-Marie & Per som kommit upp dit innan på dagen.

Kommentera här: