0

Helg i stugan

Christer, Tristan och jag packade in oss i bilen på fredagseftermiddagen och körde till stugan.
Tyvärr hade det varit strömavbrott i stugan och allt som vari frysen var dött... eller det luktade både dött och ruttet när vi kom in dit. Christer slängde och försökte torka ur, jag tömde bilen och seda gick vi hem till Morgan.
Som bjöd på supergod mat!
En mysig kväll ute på gården
Frukost i solen på farstukvisten - underbart!
Klippte gräs och rensade efter hand ute och sedan gick vi på tur
En favoritplats på jorden. Vet inte riktigt vad det är men jag mår bra och blir lycklig när jag är just här.💞
Årets första svampskörd
och det blev som sig bör en god svampamacka!
Christer gjorde lax och kålsallad
Tycker detta är hysteriskt roligt och jag önskar att jag hade varit på plats för att se och höra när anden flög rätt in i rutan! Det syns tydligt att det är en and (gräsand) på näbben. Men det finns inga spår efter en så den kviknade säkert till och flög iväg (runt om då gissar jag). Den blev nog lite förvånad, men vi har ju haft en fågelsiluett där i alla år.
Hittade frågorna till vår "tipsrunda" på silverbröllopet. Lägger ut frågorna här snart.

Kommentera här: