0

Release 76 Väla

Någon morgonrunda blev det inte utan sovmorgon, och när jag varit på jobbet en stund blev jag bjuden på detta
Irakisk frukost (kommer inte ihåg vad den heter), och det var ett stort och fint steg i rätt riktning att jag blev bjuden på den!!🤗
Hade soc/gm möte på kvällen och efter det körde jag direkt till Väla och bytte om.
Detta var laddningen och uppmaningen att komma till Väla på fb.
Kändes mycket bättre att köra idag och inga blackouter!! Det är ett så roligt och utmanade pass, dessutom är det ovanligt bra musik till alla låtarna!
Hela Väla-gänget!
Lugnet efter....
På vägen hem köre jag inom maxi och apoteket. Köpte hårfärg och ögonsalva, lite rädd för att jag fått ögoninflammation och vill bli av med den fortast möjligt! Märkte det i morse att det var lite kladdigt och kändes inte som det brukar, under dagen började det rinna och vätskan blev tjockare/kletigare ju längre dagen gick...
Men nu hoppas jag på att få bukt med den.
Min älskade man hade gjort en god lax till kvällsmat! Fixa med hår och städ,satt och torkade tånaglarna som fått ny färg innan vi la oss (alldeles för sent för att orka yoga på morgonen efter.....)

Kommentera här: