0

Singelros

strömavbrott hela dagen... eller "bara" fram till klockan 15, pga en lastbil kört in i en elstolpe vid Ingelstorp
Kvällsmat på väla för att kunna handla studentpresenter, träningsskor till mig och lite annat.
Superlång kö där jag skulle köpa present så jag blev tvungen att avbryta handlingen att i ilfart köra till Ängelholm där jag skulle hålla combat för Nadia. Men väl där så var det "bara" en deltagare, så vitillsammans bestämde att jag bättre körde tillbaka till Väla och ställde mig i kön i presentbutiken....Så det gjorde jag.
Dessa var snygga!
Fick handlat det mesta, men hittade inte rosor som jag skulle köpa för Lucas räkning...
Men maxi i Hyllinge hade det jag sökte!!
Körde hem och var mycket tröttare än om jag haft det där combat-passet! Igen:
Jag tränar hellre än jag handlar!

Kommentera här: