0

Nya mål

Mycket liv och rörelse i cagen denna kvällen. Me like!
Några gemensamma upphopp till slut!
Vilka kämpar, om jag får lov att vara stolt så är jag det! Skithäftigt att hålla pass för människor som
verkligen vill och som tar i ordentligt! Som instruktör får jag en extra kick och strävar verkligen att göra nästa pass ännu bättre,tuffare och roligare! - Vi ses på måndag igen! 💪💗
Hade ett litet extra pass med Lucas mellan barnpassningarna, och som han har kämpat för flaggan - nu sitter den där och nya mål är satta. Jag tränade på min huvud- och handstående och chins.
Var med på en timmes zumba efteråt. Bra pass, mycket dansglädje och stora rörelser... från mig.
Lucas och jag satte oss efter kvällsmaten och Lucas var taggad för nya mål so han satte upp till oss två.
Om 5 veckor. alltså till midsommar ska vi klara av dessa saker. Bara att börja träna ordentligt!
En mysig kväll med Dana, Lucas och Emil,som varade lite längre än jag tänkt. Men jag uppskattar verkligen när jag kan sitta och prata med dem på riktigt så det är värt att komma i säng senare än jag hade planerat.

Kommentera här: