0

Savasana

öva...
öva öva...
snart sitter det! är så glad när man märker att kroppen svarar och utvecklas på rätt håll (fortfarande när jag nästan är 50 år = det är aldrig försent att börja!!)och att det går så snabbt som det gör!
Är också tacksam att kunna göra denna resan tillsammans med min härliga son, även om vi har olika mål med vår "extra" träning så gör vi det tillsammans och peppar varandra på vägen! Älskade unge! 💞
Frågade om lov innan jag tog foto på dem under savasana.
Ett fnittrigt, svettigt (svettigare än zumba!!!??) och mycket härligt yoga-pass, i mitt tycke!
De som hade önskat lugn och en stilla stund, blev lite "blåsta" på det utan det var prat, skratt och mycket fysiskt. Såklart att jag kände in innan vilka som vatr där och att det kunde bli lite annorlunda jämfört med annars. Vi tränade både huvudstående och handstående. Fredagmorgon blir det en annan sorts pass.
Glad och tacksam för att få lov att hålla yoga, det är underbart och lärorikt! 🙏 Namaste
En vacker solnedgång när jag körde hem till ungdomarna.

Kommentera här: