0

Smörgåsar

Efter en dag med arbetsmiljöstuderande så körde jag men inom en trädgårdsmästare, i V.Broby, som jag ser och tänker, var morgon och var kväll, att jag ska besöka. Tänkte köpa en blomma till kvällen och uteblommor till stugan. Rätt vissna blommor ute och när jag gick in i butiken, så människa i kassan såg mig men sa varken hej tillbaka eller log välkomnande. Jag var mest jobbig.... gav henne en chans att sälja in sig och blommorna men det slutade med att jag körde därifrån utan någon blomma. Surkäring!
Körde vidare och höll mitt combat-pass på nya tiden kl.18 och efter det
Killarna i repan ställde fram allt till mig, så snyggt och ordentligt har det inte varit innan!! Tack ni fina!
ett Crosscage-pass för Claudio. Duschade på gymmet och körde direkt hem till  Poppe & Malin
Goda smörgåsar...
Men framför allt var det evigheter  sedan vi träffade dem senast. Lite hemskt att det är så fullt att man nästan inte hinner sakna ens vänner! Men när Christer frågade på morgonen om vi skulle på aw hos Poppe&Malin istället för att köra till stugan som vi bestämt, tvekade jag inte. Klart vi ska träffa dem och då kom jag på hur mycket jag verkligen saknar dem båda!❤
Det blev en mysig kväll när vi uppdaterade varandra om våra liv. Tack underbara ni!❤

Kommentera här: