0

1:a dagen

Låg blickstilla första natten och vaknade inte av smärta någon gång, riktigt skönt!. Tog mig sakta igenom morgonproceduren och Christer körde mig till mitt nya jobb. Som Platschef på Nordic Wellness. Det är så kul för både jag Fatima har tänkt oss att jag lite snabbt och lätt ska springa och hämta saker och annat nu under uppsägningstiden, men det har blivit Fatima som får gå för jag tar mycket längre tid på mig i allt! Skit också!!
I vilket fall så känns det så bra att vara på plats och jobba med det jag brinner för!
Och med hjälp av dessa tar jag mig fram....
Dana kom och tränade på eftermiddagen och tog mig med sig hem efter jag slutat. Sen fick passa upp med att laga mat och servera den!
Hoppas att sjukgymnasten har möjlighet att kolla på mitt knä.
 
Fick veta att världen förlorat en underbar människa och en av de mest positiva jag någonsin träffat. Det gör mig så ledsen och jag tänker en massa på de som blivit kvar. ❤❤❤

Kommentera här: