0

Menisk

Startade på Fysio Arena för ultraljud av knät. Kom fram till att menisken hade hoppat ur sitt läge på insidan av knät.
Ska till sjukgymnast Mattias på fredag för rehabövningar.
Handlade på vägen hem, varor som Dana fick ta hand om för jag fortsatte direkt till Klippan. Lite städ innan det var dags att öppna receptionen. Smög igång dagen där för att sedan vara hur mycket jobb som helst innan mitt pass klockan 18, då lämnade jag Fatima själv där. Höll Crosscage med dessa
Ja, va säger man...💕💕💕
 
Direkt tillbaka till repan och var där till 20.15. Körde hem till färdig mat på bordet, som Christer hade gjort. Åt med Emil som kom hem precis innan mig. Plocka fram lite till morgondagen som kommer att bli lååång! Ska bli häftigt att se hur jag klarar det och om jag kommer klara tisdagarna i fortsättningen.  Nu ska jag sova!!❤Tack för allt idag!

Kommentera här: