0

Popliteus

Höll min morgonyoga och det gick hyfsat knät till trots. Inte så snabbt och smidigt bara...
Körde hem och duschade sedan körde Dana in oss två till sjukgymnasten i Hbg. Fick veta att korsband och andra ligament är ok, fast den lilla muskeln popliteus, inte mår så bra. Så måndag ska den undersökas med ultraljud. 
Kände när det hände att det kunde vara en muskel men fick inte ihop det för om det hade varit en större muskel så hade det påverkat mitt ben betydligt mer.
Vi körde tillbaka hem och blev skjutsad av Emil till Klippan.(Dana och han tog min bil upp till stugan sen). Jobbade med städ och i receptionen under eftermiddagen. Vilken skön känsla det är när man vill fortsätta arbeta och helt glömmer bort tiden. Det hände nu när Christer kom och skulle hämta mig. Men han hade inte hunnit handla så gjorde det och jag slutförde mitt. Hem och fixa till oss till kvällen.

Kommentera här: