0

Skyltning

Behövde sova efter den långa arbetsdagen och tog en timme till i sängen istället för att gå ut. Körde Lucas till Klippan( han skulle ta tåget med klassen ner till Lunds universitet), så jag var på jobbet redan 07.20. Lite städ, lite repa, lite plock, kunder , Celsius i en härlig blandning!
Ny skyltning och nya tights... bild kommer senare!
Lesmills uppdaterade appen med nya releaser och sedan släpptes jag inte in på mitt log in mer.  Körde hem till datorn och mailen. Bytte kläder under tiden som jag försökte komma in adrenalin, lite ilska och väldigt ledsen.  Till slut blev jag tvungen att köra combat med musiken från Spotify... Mycket improvisation!!
Rätt glada ser de ut att vara ändå. Skit när det händer och jag kontaktar Lesmills då att det inte händer igen! Första och enda gången!

Kommentera här: