0

Spindel spindel

Tycker spindelnät är så fina med dagg eller som med dimma i.Och bara utomhus!! Uppskattar inte dem unna och framför allt inte om det är "snurrespindlar"(har ett annars namn på dem också som i bre är så smickrande, för spindlarna...). Tycker alla djur i vår hage har rätt att leva men jag dödar fästingar och snurrespindlar!
Hann ett snabb-byte av kläder hemma efter jobbet och innan jag fick detta gjort...
Kanske inte riktigt vad jag t ä mkt mig men det är bra med kortare naglar när jag ska börja massera igen och det är bra att de är mörka till helgens aktiviteter! Vissa av dem i alla fall.
Sen va det dags
Ett grymt häftigt gäng som fightades med mig på combaten! Dessutom satte jag nästan hela passet( njä några fel hoppas jag inte märktes)
Får sådan positiv energi efter jag haft pass, underbart!
Hemma blev det dusch, kvällsmatslagning och strök 5 skjortor till. Lagom klar när Christer kom hem från Norge 20.45

Kommentera här: