0

Instruktörsmöte

Hann knappt somna innan Lucas ringde från Klöva Hallar i fredags.Kaos på festen med slagsmål, (privat fest och Lucas var bara gäst där)Så han bad mig köra hon om och några vänner ner till Klippan, och så blev det. Kom inte till ro förrän vid 03... Vilket innebar att mitt lördagsschema blev tokigt . Ingen på, knäpp ork att städa, men när det visade sig att en av kvällens gäster hade blivit sjuk så ställde vi in eller flyttade fram hela planeringskvällen som var planerad.
Mellan 12.30-14.45 var jag på instruktörsmöte i Klippan. 
När jag lite senare körde Dana till Perstorp så hämtade Christer sushi i Åstorp.
Festade till det med sushi och bubbelvatten, till en film. Lucas stack på fest efter filmen och vi gamlingar gick och la oss vid 22....Ja jäklar va jag kände mig gammal och trött.

Kommentera här: