0

Kycklingsallad

 Städade över hela huset, tog lunch och körde sedan direkt ner till stan igen för att vara skolskjuts.
 Tillbaka och klippte gräset
Precis innan regnet!
Skrev rapport, och när jag slutat körde jag direkt till Billesholm för att hämta min cykel
Lagad, polerad och fixad! Jättefin(rätt dyrt också!) Körde hem och lämnade av cykeln och fortsatte till Klippan. Bytte om och höll Combat för Claudio( som förmodligen är i Stockholm på Supersaturday och jag är avundsjuk!)
Men vi hade en bra svettig timme! Jättesvettig!!
Körde hem och duscha, sorterade sopor som jag körde och slängde innan jag körde till oj och panta flaskor och burkar. Handlade till morgondagen och till kvällen.
Lucas och jag fixade ihop en jättegod kycklingsallad. Åt, diskade satte mig i soffan och det tog max 2 min innan jag höll på att somna.  Har bäddat ner mig i sängen för att sova, men är beredd på att köra och hämta Christer som är på kickoff med Spraymaster inne i stan.
 
Tack för en bra dag. Jag somnar snabbt i kväll...😋

Kommentera här: