0

Veckas

 Vaknade och gick upp direkt men kroppen va så sjukt öm och det regnade så det blev mjukstart idag och ingen pw. Planerat för veckan och det kommer bli en härlig vecka! 😊
Träning och veckans pass:
Måndag 16.45 egen styrketräning
18.00 Crosscage  
Tisdag Yoga 19.20
Onsdag 17.55 BodyCombat Jag vet att flera av mina trogna combatdeltagare är på semester denna veckan så jag föreslår att du planerar in det passet, för det kommer att finnas plats i salen!😉
Torsdag 16.30 egen styrketräning
19.25 Yoga (i stället för BodyBalance)
Fredag 06.00 Yoga (så ledsen för att dansen försvunnit på kvällen i Ängelholm)
Under helgen ska jag på utbildning, något jag längtat efter länge ! 
Men!! På söndag kan jag ju inte ha yoga! Slutar utbildningen kl 17.30 i Gbg, tufft att hinna till Klippan till 18.00
 
Hur ser din träningsvecka ut? Har du planerat in något av dessa passen? 
I vilket fall så gör något för din skull, det är du värd! Hörs! ❤

Kommentera här: