0

Gumpen..

 
 
 
Tioårig rysk flicka
...eller Gampen som det stavas. En riktigt härlig dag efter en för mig sämre kväll. Vi var på silent disco på Murmel. Discot var kul och annorlunda, alla fick vars ett par hörlurar med tre olika kanaler med olika musikstilar. Lite kul att se och om man plocka av lurarna så blev det ännu roligare när människor strösjöng med till olika låtar. När vi kom dit var vi ensamma och när vi skulle gå var det smockat med folk, vilket gjorde det lite svårare arr hitta sin jacka. Rasmus och jag hittade inte alls våra och jackan i sig var inte mitt problem utan att min mobil låg i jackan. Var där och letade klockan tre på natten (när jag fått besked om när de stängde, vilket visade sig vara lögn) På eftermiddagen efter vi åkt skidor på Gumpen så gick jag dit och hämtade våra jackor, efter tjat och irritation. Jackor men ingen mobil... Skit!
Vi vuxna var lugna under kvällen till stor skillnad mot våra ungdoma som gick genom 7olika afterski! Hände en massa som inte går att skriva om men vi hade vansinnigt roligt åt dem och de som inte deckade hamnade hos oss som vanligt. 
 
 
En liten fin gåva från dottern till oss vuxna
Mor och son💞
Förutom mobil är det underbart!

Kommentera här: