0

Bullar och bloggning

Nu har jag bakat klart ! :

119 kanelbullar och ca 100 mockarutor!
Ungefär hälften ska jag ta med och sälja på F15´s fotbollsmatch i kväll,
på IP kl.19.00.
Kom gärna dit för att heja på tjejerna och köpa fika!!

Körde Lucas till pianolektionen, och skulle blogga utanför men jag hade glömt pinkoden igen.
Ringde Marie som kunde den, började skriva och efter en liten stund dog batteriet...
Så nu mellan massagerna hinner och kan jag!

Den här länken skickade Rasmus till mej, något han väldigt gärna skulle vilja syssla med,
och har tjatat om ett tag nu.
http://www.youtube.com/watch?v=kUal_Oodfoc
Han fick senare reda på att ungefär tolv timmars träning i veckan krävdes och plötsligt
ville han inte så gärna längre...   Han är rätt så lat min käre son.

Kvällsmat innan matchen, hoppas vi ses där! (Kvidinge IP)

Ha en skön kväll   L8

Kommentera här: