0

En vanlig dag på jobbet...

Finns inga såna!
Vanliga dagar alltså, ingen dag är den andra lik.
Mycket skönt och det är bl.a därför som jag tycker
att det är ett kul jobb !
Började med tio olika morgonhjälpsrutiner på två timmar
(det tog lite längre tid, för mej första dagen) .
Kanonväder att cykla omkring i klarblå himmel och solen skiner.
Bestämde mej när jag gick vso att jag inte skulle ta hissen om
jag inte var väldigt tvungen, har inte blivit tvungen än...
Det är nästan bara hyreshus med flera våningar.

många trappor blir det
Bra rump-ben- & konditionsträning!
Körde(åkte)matrundan, blir mycket spring då oxå, sen tog det nästan slut.
Haft  väldigt lite att göra i em, fram till 17 när jag slutade.
På hemvägen pratade jag med Christer som tillsammans med Rasmus sålt
pinnar,lön,larver och murket trä för några tusen!!!! Tosigt folk!

Hem och gjorde pannkakssmet, önskemål från Lucas och Dana.
I förmiddags bestämde jag mej för att räfsa gräsmatta när jag kom hem,
men nu regnar det nästa ... får se efter pannkakorna.

Krya på dej Marie, hoppas smärtan släpper snart!

Kramar  L8

Kommentera här: