0

första passet, massageochmotion

Jag hade bett Per om hjälp innan att titta på lokalerna,
så Christer och jag hämtade upp honom och körde till gymet.
Vi gick igenom stället och bollade idéer, Per kom fram till en bra lösning,
till duschutrymme som vi nog kommer att fixa.
Jätteskönt för det är en fråga jag har haft lite problem med.
Sedan körde vi hem igen och jag bytade om till träningskläder,
plocka och fixa lite hemma och tog mej tillbaka till gymet.
Skulle städa och plocka lite där oxå.
Först på plats till första passet var... Annalena.
Det blev en liten provomgång, med fem deltagare och lite publik.
Det var så kul att köra på "mitt ställe" äntligen!!!!

lite röda och mycket svettiga...

delar av publiken

Efter passet körde jag hem till ett hus fullt av ungdomar.
Rasmus fixade middag till dem alla, kyckling och pommes, tror de var tio stycken...
Jag duschade och gjorde mej i ordning för att sedan ta mej till Nilsson´s.

Kommentera här: