0

Hemma igen!

Vilken galet härlig helg!!!
På vägen ner till Skåne tänkte jag att jag kanske skulle strunta i
att skriva om London för att jag inte skrev om det  där men,
jag bestämde mej i bilen för att skriva om det mesta
fast i omgångar, så att jag hinner med det oxå...

LONDON del 1
Jaha från början då:
Fredagsmorgon i Nyköping, vi åt frukost och packa ihop
det sista(vissa av oss tror jag, packa allt på morgonen...)
Sedan tog vi Christers bil till Skavsta, där vi chekade in
direkt efter vi parkerat bilen.

Så nära har vi inte vatt innan, att komma iväg!

inne i gaten

på väg upp i planet...
Sedan bar det av till England,Stansted.
Tyvärr fick vi sitta utspridda, men det gjorde inte jättemycket.

Stansted, tjejerna tillsammans med min "sätesgranne"

Flygningen gick utan problem och vi landade i tid,
vilket man fick reda på genom en liten fanfar!

väldigt upptagna med att meddela de där hemma att vi landat väl...

så jag blev tvungen att fota mej själv!
Så nu är vi på tåget in till London i "berättelsen",i verkligheten är jag dödstrött
och vill bara gå och lägga mej. Vet ni vad?-Det tänker jag göra oxå!

Är så glad och nöjd känner mej inte alls utvilad men nollställd,
vilket känns mycket skönt och som ett avstamp
mot allt hårt arbete jag tänker ta tag i nu!!

Tack och gonatt!!   (Mamma Mu)  L8

Kommentera här: