1

JAMDA

Christer trodde det var en virveligel -jag visste inte ens
att det fanns nån sån...

Dammsuga hemma sen tog  jag med mej dammsugaren
och dammsuga  och torka golvet på mom.
Hem igen, fixa lite och bytade till träningskläder.


Lucas åkte med farmor och farfar för att spela golf.
Rasmus tog sej på något vis till Gunnarstorp för fotbollsmatch.
Christer körde Dana och de andra tjejerna till fotbollsmatch i Eket.

Jag höll ett Jamda-pass på mom! Sex deltagare, bra för första passet!
Jag tycker fortfarande att detta passet är superkul, åtminstone det mesta av det.

Snabbt hem efteråt för att duscha.
Körde till B-M & Per, lånade en flaska skumpa av dem,
direkt till Oj handla lite till kvällsmat.
Nu ska Lucas och jag förbereda maten, de andra kommer när som helst!

Ha lugn och skön fredagskväll   L8

Kommentarer:

1 Linda-Marie:

skriven

Det var ett jättekul pass - men svårt.. Skam den som ger sig! Kram

Kommentera här: