0

ingen rally

Hela em och en bit in på kvällen har jag masserat.

I detta rummet håller jag till nu för tiden
Rallykurs för mej och Tekla i kväll egentligen, men som jag
bestämt mej för att hoppa av. Ångest hela dagen innan en kurs
kan inte vara rätt... De gånger jag varit där(två el.tre) har inte gett
så mycket så det kan vara värt det. Tycker att vi klarar oss hyfsat
till vardags, men när vi  är där blir hon som tokig.
Sitta och vänta en längre stund är varken Teklas eller min bästa gren...
När det äntligen blir vår tur att gå banan har hon så himla mycket
sprall i kroppen att det blir tufft för både henne och mej att gå.
Dessutom fikar vi i en halv timma var gång...???
Vi har varken tänkt att tävla elle ställa ut henne utan bara en fin sällskaps-och vakthund.
Man ska inte våndas och det ska vara kul med en hobby,tyckte Christer, alldeles rätt i!
Nä, så tack till både Christer och Peter som båda hjälpt mej att ta ett beslut!

Hon är rätt avslappnad nu...
Då kan vi kanske se Sherlock Holmes, sa Christer.
Efter många om och men kom filmen fram och den var bra
för vi lyckades nog komma till halva filmen innan jag somna!

Kvällsrundan med Tekla,tvätten,blogga och sen i säng.


Köpte nya lampor till hemmet på ikea.

Go natt och sov gott     L8

Kommentera här: