2

Lasagne

Bytade om till träningskläder, medan
Dana plockade ner träningsmattor och annat
från vinden och bar ut i bilen.
Körde till mom där det redan stod folk och väntade
(jag var lite sen som vanligt) utanför !
Sedan fylldes det på tills det var

tio deltagare !
Alla kämpade på väl genom passet, sånt uppskattar jag!!
Känns så bra på alla sätt, har en bra magkänsla genom allt detta.

Sedan händer det lite andra saker i vårt liv som är jättekul,
men det får jag inte avslöja än.


Efter passet så körde jag hem och åt lasagne tillsammans med familjen
som alla hade kommit hem från sina träningar.
Jag,Dana och Tekla gick till mom för att packa ihop sakerna till i morgon.
Satte oss för att titta på tv! Criminal Minds(ännu fler snygga - de e en bra serie!!)
Jag somnade inte en enda gång.
Tredje reklampausen började jag fundera om alla familjer är som vi:
Så fort de är reklam så far vi alla upp för att göra något
packa upp en väska, packa en väska, diska, tvätta, hänga tvätt, duscha,
maila, skriva i papper,blogga - hur mycket som helst att göra.
Gör ni så, gör alla så, eller är det bara vi i knasiga familjen?
I vilket fall så var det ett bra avsnitt-hemskt(som vanligt).

En maskin tvätt till att hänga upp sedan ska jag i säng.
Mycket trött och nöjd med dagen. Dessutom blev min lasagne väldigt god!

Jam-pass i morgon kl 17 välkomna till mom !
Tack och god natt

L8

Kommentarer:

1 Malin:

skriven

Reklampauser är kanon, blir tokig när vi tittar på svt och det inte finns reklam. Då kan man ju inte ens gå på toa utan att missa något.

2 marie:

skriven

Här fungerar det lika dant man springer som en idiot och ska hinna hur mycket som helst

Kram på dig

Kommentera här: